BAZAR: Hitmakeři (Tajemství popularity v éře rozptylování) (2. jakost) | BAZÁREK (30 % sleva) |ZonerPress.cz

Jednoduše dobré knihy

Nákupní košík
Košík je prázdný

Slevy pro zákazníky

Rodinný pas
Sleva: 25 %
Další informace
Senior pas
Sleva: 23 %
Další informace
Zobrazit všechny slevy

Možnosti doručení (ČR)

Zásilkovna.cz
Poplatek: 39 Kč
Dodání do 3 dnů
Balík PPL
Poplatek: 55 Kč
Dodání do 2. dne
Česká pošta
Poplatek: 80 Kč
Dodání do 3 dnů
Osobní odběr
Nové sady 18 Brno
Po-Pá, 8:00–16:00
Parkování v areálu!

Možnosti doručení (SR, PL)

Zásilkovna.cz
Poplatek: 39 Kč
Dodání do 3 dnů

Možnosti platby

PayU (online)
– bez poplatku
– platební karty
– převody z bank
Platby PayU šetří váš čas i peníze!
Další možnosti platby
– převod na účet (bez poplatku)
– hotově Zásilkovna (+35 Kč)
– dobírka Česká pošta (+40 Kč)
– dobírka PPL (+50 Kč)

Soubory Zoner Press

Zdrojové soubory a podklady ke knihám naleznete na soubory.zonerpress.cz.

Sledujte Zoner Press

BAZAR: Hitmakeři (Tajemství popularity v éře rozptylování) (2. jakost)

Původní cena:
369 Kč

Vaše cena:
258 Kč
(ušetříte 111 Kč)

Vyprodáno

vyprodáno 2. jakost kniha jiného vydavatele

Nic se nestává „virálním“. Pokud si myslíte, že populární filmy, písně či aplikace k vám přicházejí jen tak odnikud a v dnešním přeplněném mediálním prostoru dosáhnou úspěchu jen díky šeptandě, neznáte jejich skutečný příběh. Každý trhák má vlastní tajnou historii, a dokonce i ty nejoslnivější nápady zapadnou, nepodaří-li se jim spojit se správnou sítí.

Derek Thompson ve své knize odkrývá psychologii na pozadí osobních preferencí a vkusu a odhaluje ekonomii kulturních trhů, které nenápadně utvářejí naše životy. Boří sentimentální showbyznysové mýty o tvorbě hitů a ukazuje, že kvalita samotná k úspěchu nestačí, že nikdo nemá „dobrý vkus“ a že několik nejpopulárnějších produktů v dějinách dělil od úplného selhání jenom krůček. Hitmakeři představují kouzelnou výpravu za trháky popkultury a za nejcennějším platidlem 21. století – pozorností lidí.

Dozvíte se například:

  • proč se nejhůře šíří velké inovace a nejlépe naopak věci povědomé, jen lehce vylepšené (a jak hledat „optimální novost“)
  • že viralita neexistuje, protože hity se šíří v kaskádách, a jak vytvořit globální kaskádu
  • že velkou roli při šíření hitů hraje náhoda, které však můžeme pomoct
  • jak moc účinné je nejen v textu, ale i v hudbě a designu pracovat s repeticí
  • že vkus je z velké části výsledkem všeho, s čím se daný člověk setkal, ne nějakého vrozeného nastavení či výchovy
  • jak přimět lidi, aby o vašem produktu mluvili, a proč musí být zajímavý především pro širší okruh mimo vaše přátele
  • proč je tak zásadní chápat Facebook jako noviny
  • jak těžit z opakované expozice, tedy vystavení vašemu produktu
  • proč se preference jiných často stávají našimi vlastními a jak toho využít
  • že pravidlo módy zní „nové je dobré, staré je špatné a hodně staré je opět dobré“ a jak z tradice udělat módu

O autorovi

Derek Thompson je uznávaným redaktorem časopisu The Atlantic, do něhož přispívá články o ekonomice a médiích. Pravidelně se podílí na podcastu Here and Now v National Public Radio a často vystupuje v televizi, včetně stanic CBS a MSNBC. Magazíny Inc. i Forbes ho uvedly na seznamu „30 pod 30“. Žije v New Yorku.

Související knihy

Novinky Zoner Press
Parametr Hodnota
Autor Derek Thompson (Zobrazit všechny knihy tohoto autora)
Překlad Filip Drlík
Rozměry 143 x 215 mm
Rok vydání 2017
Počet stran 344
Typ vazby měkká
Přílohy -
Barevnost černobílá
ISBN 978-80-7555-026-2
Katalogové číslo ZME1164-BAZAR
Vydavatel Jan Melvil Publishing

K této knize nebyly nalezeny žádné recenze. Pokud o nějaké recenzi víte, dejte nám prosím vědět na knihy@zoner.cz

Diskuse ke knize

Z kategorie "BAZÁREK (30 % sleva)" dále doporučujeme:

BAZAR: Šití sukní, sukýnek a doplňků krok za krokem (2. jakost)

Cena: 209 Kč 299 Kč

Návody na šití báječných sukní, které musíte mít! Úžasně točivé, kolové, barevné, nařasené, tylové, volánkové, balonové no prostě… pestrý svět sukní ...

Zobrazit více...

Přidat do košíkuPřidat do oblíbených

BAZAR: Velká kniha stylů portrétní fotografie (2. jakost)

Cena: 129 Kč 399 Kč

Kuchařka profesionálních portrétních stylů. Portrétní fotografie je jedním z nejrozšířenějších, ale také obtížných žánrů. Na kvalitu portrétu, na vy...

Zobrazit více...

Přidat do košíkuPřidat do oblíbených

BAZAR: Naučte se kreslit - Lidské tělo 2 - anatomie (2. jakost)

Cena: 59 Kč 269 Kč

Bez znalosti lidské anatomie se neobejde žádný kreslíř, malíř nebo grafik. Tato kniha je překladem publikace Human Anatomy Made Amazingly Easy jednoho...

Zobrazit více...

Přidat do košíkuPřidat do oblíbených

BAZAR: Ovládněte Canon – Průvodce zrcadlovkou (2. jakost)

Cena: 279 Kč 349 Kč

Profi rady pro majitele Canonů. Osvojte si nezbytné fotografické techniky. 60 minut videotutoriálů ke stažení ZDARMA! Průvodce Ovládněte Canon je vyč...

Zobrazit více...

Přidat do košíkuPřidat do oblíbených

BAZAR: Pouliční kreslíř: Naučte se skicovat přímo na místě (2. jakost)

Cena: 202 Kč 289 Kč

Jak zachytit shon a krásu života ve vašem městě. Uvnitř této knihy najdete vše, co potřebujete, abyste se dokázali poprat s náměty od zátiší a...

Zobrazit více...

Přidat do košíkuPřidat do oblíbených

BAZAR: Obrázky a citáty pro radost (2. jakost)

Cena: 133 Kč 190 Kč

Nechte se inspirovat barvami a ladnými tvary květin, tvořte nevšední přání, která promluví za vás. Kniha Obrázky a citáty pro radost představuj...

Zobrazit více...

Přidat do košíkuPřidat do oblíbených

Ušetřete s námi

Přihlašte se k odběru newsletteru Zoner Press a získejte slevový bonus pro vás příští nákup!

Fotograficky.guru Zoner Press na YouTube E-knihy z nabídky Zoner Press

Kontaktní informace

Zoner Press

Zoner Press

ZONER software, a.s.

Nové sady 18

602 00 Brno

knihy@zoner.cz

tel: 532 190 883

Hosting zajišťuje CZECHIA.COM. Powered by inShop. SSL certifikáty pro domény.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen
zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.