 
                         
                         
                             
                                                                          
                                              - 10 %
 
   
                                
                                                
                                                              
                                    - 10 %
Seznam osudově špatných rozhodnutí v byznysu je dlouhý: příliš silná či slabá důvěra v inovace, podcenění konkurence, lpění na prodělečných akvizicích... Jsou lídři stojící za kolapsy firem skutečně tak nezkušení, nebo přímo špatní? Určitě ne!
Díky čtyřiceti letům výzkumů na poli kognitivních věd a behaviorální ekonomie víme, že se při „racionálním“ rozhodování dopouštíme celé řady systematických omylů – kognitivních zkreslení. Ta vlastní si bohužel už z jejich podstaty nedokážeme uvědomit, a tak do jejich pasti padáme stále znovu a znovu.
Francouzský psycholog a konzultant Olivier Sibony naštěstí nabízí lídrům a manažerům účinné metody, jak zkreslení zásadně omezit díky vhodnému nastavení firemní architektury rozhodování.
V knize se mimo jiné dozvíte:
Olivier Sibony (* 1967) je univerzitní profesor, spisovatel a poradce specializující se na kvalitu strategického myšlení a rozhodovací procesy. Pětadvacet let působil jako konzultant McKinsey & Company v Paříži a New Yorku, na mezinárodní škole HEC učí firemní strategii, komunikaci a rozhodování problémů. Mimo jiné je také docentem Saïd Business School na Oxfordské univerzitě.
Seznam osudově špatných rozhodnutí v byznysu je dlouhý: příliš silná či slabá důvěra v inovace, podcenění konkurence, lpění na prodělečných akvizicích... Jsou lídři stojící za kolapsy firem skutečně tak nezkušení, nebo přímo špatní? Určitě ne!
Díky čtyřiceti letům výzkumů na poli kognitivních věd a behaviorální ekonomie víme, že se při „racionálním“ rozhodování dopouštíme celé řady systematických omylů – kognitivních zkreslení. Ta vlastní si bohužel už z jejich podstaty nedokážeme uvědomit, a tak do jejich pasti padáme stále znovu a znovu.
Francouzský psycholog a konzultant Olivier Sibony naštěstí nabízí lídrům a manažerům účinné metody, jak zkreslení zásadně omezit díky vhodnému nastavení firemní architektury rozhodování.
V knize se mimo jiné dozvíte:
Olivier Sibony (* 1967) je univerzitní profesor, spisovatel a poradce specializující se na kvalitu strategického myšlení a rozhodovací procesy. Pětadvacet let působil jako konzultant McKinsey & Company v Paříži a New Yorku, na mezinárodní škole HEC učí firemní strategii, komunikaci a rozhodování problémů. Mimo jiné je také docentem Saïd Business School na Oxfordské univerzitě.
| Parametr | Hodnota | 
| Autor | Olivier Sibony | 
| Překlad | Lucie Šavlíková | 
| Rozměry | 140 x 202 mm | 
| Datum vydání | 2020 | 
| Počet stran | 280 | 
| Typ vazby | pevná | 
| Přílohy | - | 
| Barva | černobílá | 
| ISBN tištěné knihy | 978-80-7555-115-3 | 
| EAN | 9788075551153 | 
| Katalogové číslo | ZME1205 | 
| Vydavatel | Jan Melvil Publishing | 
 
                      		Až bude zboží dostupné, budeme Vás informovat.
| Parametr | Hodnota | 
| Autor | Olivier Sibony | 
| Překlad | Lucie Šavlíková | 
| Rozměry | 140 x 202 mm | 
| Datum vydání | 2020 | 
| Počet stran | 280 | 
| Typ vazby | pevná | 
| Přílohy | - | 
| Barva | černobílá | 
| ISBN tištěné knihy | 978-80-7555-115-3 | 
| EAN | 9788075551153 | 
| Katalogové číslo | ZME1205 | 
| Vydavatel | Jan Melvil Publishing | 
 
                      		Až bude zboží dostupné, budeme Vás informovat.
Provozováno na systému Zoner inShop - Pronájem e-shopu a Tvorba e-shopu
Prosím otevřete si jej v GOOGLE CHROME.
 
            