- 10 %
- 10 %
Co dělat, když argumentace nefunguje?
A: „Situace se výrazně zhoršila.“
B: „To není pravda.“
A: „Grafy to jasně dokazují.“
B: „Nesmysl.“
A: „Ale z nich je jasné vidět, že...“
B: „Hloupost.“
Podobný rozhovor jste nejspíš již zažili. Máte fakta, logické argumenty, ale druhý je ignoruje, diskusi sabotuje, a nakonec si ještě prosadí svou. Jak to?
Právě na to odpovídá tato kniha. Rozlišuje dva styly komunikace: první dbá na faktičnost a věcnost, kdežto ve druhém jde jen o sebeprosazení – ten je pak vlastní tzv. idiotům a ignorantům, což je i důvod, proč často dosahují svého.
Nemusí to tak ale být. Právě i z toho důvodu vyšla tato kniha, z velké části manuál komunikace s idioty. Autor v ní na mnoha příkladech (zejména Trump vs. Clintonová) oba styly rozebírá, ukazuje používané techniky a dokazuje, že každý, kdo se dnes chce mezi idioty prosadit, musí být schopný mezi těmito styly přepínat.
Kniha Jak mluvit s idioty proto rozhodně patří do knihovny všech, kteří pracují v korporacích, jednají s klienty nebo je již dlouho překvapuje úspěch lidí, kteří fakta ignorují, a chtějí to změnit.
Co dělat, když argumentace nefunguje?
A: „Situace se výrazně zhoršila.“
B: „To není pravda.“
A: „Grafy to jasně dokazují.“
B: „Nesmysl.“
A: „Ale z nich je jasné vidět, že...“
B: „Hloupost.“
Podobný rozhovor jste nejspíš již zažili. Máte fakta, logické argumenty, ale druhý je ignoruje, diskusi sabotuje, a nakonec si ještě prosadí svou. Jak to?
Právě na to odpovídá tato kniha. Rozlišuje dva styly komunikace: první dbá na faktičnost a věcnost, kdežto ve druhém jde jen o sebeprosazení – ten je pak vlastní tzv. idiotům a ignorantům, což je i důvod, proč často dosahují svého.
Nemusí to tak ale být. Právě i z toho důvodu vyšla tato kniha, z velké části manuál komunikace s idioty. Autor v ní na mnoha příkladech (zejména Trump vs. Clintonová) oba styly rozebírá, ukazuje používané techniky a dokazuje, že každý, kdo se dnes chce mezi idioty prosadit, musí být schopný mezi těmito styly přepínat.
Kniha Jak mluvit s idioty proto rozhodně patří do knihovny všech, kteří pracují v korporacích, jednají s klienty nebo je již dlouho překvapuje úspěch lidí, kteří fakta ignorují, a chtějí to změnit.
| Parametr | Hodnota |
| Datum vydání | 2021 |
| Typ vazby | brožovaná |
| Přílohy | - |
| Rozměry | 143 x 215 mm |
| Počet stran | 160 |
| Barva | černobílá |
| ISBN tištěné knihy | 978‑80‑87672‑82‑2 |
| Překlad | David Krásenský |
| Autor | Peter Modler |
| EAN | 9788087672822 |
| Katalogové číslo | ZKY2101 |
| Vydavatel | Blue Vision |
Až bude zboží dostupné, budeme Vás informovat.
| Parametr | Hodnota |
| Datum vydání | 2021 |
| Typ vazby | brožovaná |
| Přílohy | - |
| Rozměry | 143 x 215 mm |
| Počet stran | 160 |
| Barva | černobílá |
| ISBN tištěné knihy | 978‑80‑87672‑82‑2 |
| Překlad | David Krásenský |
| Autor | Peter Modler |
| EAN | 9788087672822 |
| Katalogové číslo | ZKY2101 |
| Vydavatel | Blue Vision |
Až bude zboží dostupné, budeme Vás informovat.
Provozováno na systému Zoner inShop - Pronájem e-shopu a Tvorba e-shopu
Prosím otevřete si jej v GOOGLE CHROME.
