 
                         
                         
                             
                                                                          
                                              - 50 %
Naučte se vytvářet skvělé hry pro platformu Android.
Je až k neuvěření, jakého celkového rozmachu dosáhl Android od roku 2008, kdy se objevil úplně první chytrý telefon HTC Dream s tímto systémem. Jeho tvůrci pravděpodobně netušili, že o pouhých pět let později se bude počet zařízení s Androidem rozšiřovat tempem 1,5 milionů aktivací denně a že pro něj bude na Google Play k dispozici více než 700 tisíc různých aplikací (od jednoduchých utilit až po komplexní hry), které byly více než 50miliardkrát staženy. Není vůbec pochyb o tom, že velkému množství vývojářů se otevřely zcela nové obzory, a právě pro ně byla napsána tato kniha. Jak už její název napovídá, primárně se věnuje tvorbě her pro Android.
Kniha vám pomůže pochopit nejenom nezbytné koncepty související s vývojem pro Android, ale také prohloubí vaše znalosti ohledně práce s 3D grafikou v OpenGL a OpenGL ES. A až budete mít tato témata, která zabírají první čtyři kapitoly, za sebou, lehce přejdete o úroveň výše a dozvíte se, jak s minimálním úsilím přenést na Android herní legendy ze světa desktopových počítačů – Doom, Quake a Quake II.
Naučte se vytvářet skvělé hry pro platformu Android.
Je až k neuvěření, jakého celkového rozmachu dosáhl Android od roku 2008, kdy se objevil úplně první chytrý telefon HTC Dream s tímto systémem. Jeho tvůrci pravděpodobně netušili, že o pouhých pět let později se bude počet zařízení s Androidem rozšiřovat tempem 1,5 milionů aktivací denně a že pro něj bude na Google Play k dispozici více než 700 tisíc různých aplikací (od jednoduchých utilit až po komplexní hry), které byly více než 50miliardkrát staženy. Není vůbec pochyb o tom, že velkému množství vývojářů se otevřely zcela nové obzory, a právě pro ně byla napsána tato kniha. Jak už její název napovídá, primárně se věnuje tvorbě her pro Android.
Kniha vám pomůže pochopit nejenom nezbytné koncepty související s vývojem pro Android, ale také prohloubí vaše znalosti ohledně práce s 3D grafikou v OpenGL a OpenGL ES. A až budete mít tato témata, která zabírají první čtyři kapitoly, za sebou, lehce přejdete o úroveň výše a dozvíte se, jak s minimálním úsilím přenést na Android herní legendy ze světa desktopových počítačů – Doom, Quake a Quake II.
| Parametr | Hodnota | 
| Autor | Vladimir Silva | 
| Překlad | RNDr. Jan Pokorný | 
| Rozměry | 168 x 230 mm | 
| Datum vydání | 2013 | 
| Počet stran | 296 | 
| Typ vazby | brožovaná | 
| Přílohy | - | 
| Barva | černobílá | 
| ISBN tištěné knihy | 978-80-7413-255-1 | 
| EAN | 9788074132551 | 
| Katalogové číslo | ZRK1214 | 
| Vydavatel | Zoner Press | 
 
                      		Až bude zboží dostupné, budeme Vás informovat.
| Parametr | Hodnota | 
| Autor | Vladimir Silva | 
| Překlad | RNDr. Jan Pokorný | 
| Rozměry | 168 x 230 mm | 
| Datum vydání | 2013 | 
| Počet stran | 296 | 
| Typ vazby | brožovaná | 
| Přílohy | - | 
| Barva | černobílá | 
| ISBN tištěné knihy | 978-80-7413-255-1 | 
| EAN | 9788074132551 | 
| Katalogové číslo | ZRK1214 | 
| Vydavatel | Zoner Press | 
 
                      		Až bude zboží dostupné, budeme Vás informovat.
Provozováno na systému Zoner inShop - Pronájem e-shopu a Tvorba e-shopu
Prosím otevřete si jej v GOOGLE CHROME.
 
            