Dne 25. 3. 2025 nebude z technických důvodů možný osobní odběr ani odeslání zboží. Děkujeme za pochopení.
  • - 10 %

  • Novinka
    • Skladem
    • Produkt jiného vydavatele

    Heuréka!

    Jak ze startupu vybudovat scaleup

    Tomáš Braverman
    • Skladem
    • Produkt jiného vydavatele
  • - 10 %

  • Novinka
  • Kdy knihy expedujeme?
    404 Kč 449 Kč
    i
    -
    +

    „Neobyčejně otevřený a autentický příběh – s konkrétními radami, spoustou inspirace i odvahou přiznat chyby.“
    — Petr Bena, vice chairman of the board Alza.cz

    „Místo superlativů nabízí ‚aha‘ momenty a praktické rady z reálného byznysu.“
    — Jitka Dvořáková, ex-CEO CZC.cz a bývalá regionální ředitelka MALL Group South

    Myslíte si, že víte, jak zvládat růst firmy?
    Že stačí přidat lidi, procesy a kapitál? Omyl.

    Tomáš Braverman proměnil Heureku z lokálního hráče v největší skupinu nákupních portálů střední a východní Evropy. Nyní odhaluje zákulisí této cesty a sdílí jedinečné know-how o tom, jak dosáhnout firemního růstu.

    V knize rozebírá výzvy i náhlé krize, kterým jako lídr musel čelit – od budování nových týmů po konkureční souboje. A na základě reálných příběhů poskytuje řadu praktických rad, například ohledně akvizic, zavádění metodiky OKR nebo vlivu datové analýzy na rozvoj firmy. Neocení je pouze vrcholoví manažeři, ale všichni, kteří chtějí úspěšně (u)řídit růst svého podnikání, projektu či týmu.


    V knize se mimo jiné dozvíte:
    - Díky čemu Heureka obstála v konkurenci mezinárodních gigantů a během jediné dekády zdesetinásobila své příjmy.
    - Firemní kultura nevzniká sama, ale shora, a CEO za ni nese plnou odpovědnost.
    - Hromadné propouštění může být pro firmu ozdravné, i když se jí daří.
    - Zaměstnanci neodcházejí kvůli penězům, ale kvůli šéfům – kvalitní lídr rozhoduje o jejich setrvání víc než mzda.
    - Dlouhodobá strategie se nesmí stavět na zisku – skutečný kompas růstu představují metriky zaměřené na zákazníka.

    Tato kniha vám ušetří spoustu přešlapů, které už autor udělal za vás.


    O autorovi

    Tomáš Braverman se zviditelnil zejména jako generální ředitel Heureka.cz. Nyní působí jako CEO Slevomat Group a nezávislý konzultant. Svým klientům pomáhá se škálováním a rozvojem digitálního podnikání. Věnuje se rovněž tvorbě podcastu, do kterého zve významné osobnosti podnikatelského prostředí. Se svou ženou a dvěma dětmi žije v Praze.

    ZOBRAZIT  VÍCE MÉNĚ

    Mohlo by se Vám líbit:

    Superkomunikátoři
    Superkomunikátoři
    Charles Duhigg
    386 Kč429 Kč
    Investuj jako holka
    Investuj jako holka
    Jessica Spangler
    350 Kč389 Kč
    Být člověkem
    Být člověkem
    Lewis Dartnell
    440 Kč489 Kč
    Váš kapesní terapeut
    Váš kapesní terapeut
    Annie Zimmerman
    386 Kč429 Kč
    30 hodin
    30 hodin
    Dalibor Pulkert
    440 Kč489 Kč
    Paralelní vesmíry
    Paralelní vesmíry
    Rizwan Virk
    315 Kč479 Kč
    Férová práce
    Férová práce
    Kim Scottová
    365 Kč539 Kč
    Nové zbraně vlivu
    Nové zbraně vlivu
    Robert B. Cialdini
    420 Kč599 Kč
    Hodnotové investování
    Hodnotové investování
    Bruce C. Greenwald
    440 Kč489 Kč
    Hraj fér a vyhraj
    Hraj fér a vyhraj
    Michael Dell
    319 Kč399 Kč
    Čtyři směry business myšlení
    244 Kč349 Kč
    Stát se investorem
    Stát se investorem
    Mikuláš Splítek
    382 Kč449 Kč
    Radikální otevřenost
    Radikální otevřenost
    Kim Scottová
    386 Kč429 Kč

    Více o knize

    „Neobyčejně otevřený a autentický příběh – s konkrétními radami, spoustou inspirace i odvahou přiznat chyby.“
    — Petr Bena, vice chairman of the board Alza.cz

    „Místo superlativů nabízí ‚aha‘ momenty a praktické rady z reálného byznysu.“
    — Jitka Dvořáková, ex-CEO CZC.cz a bývalá regionální ředitelka MALL Group South

    Myslíte si, že víte, jak zvládat růst firmy?
    Že stačí přidat lidi, procesy a kapitál? Omyl.

    Tomáš Braverman proměnil Heureku z lokálního hráče v největší skupinu nákupních portálů střední a východní Evropy. Nyní odhaluje zákulisí této cesty a sdílí jedinečné know-how o tom, jak dosáhnout firemního růstu.

    V knize rozebírá výzvy i náhlé krize, kterým jako lídr musel čelit – od budování nových týmů po konkureční souboje. A na základě reálných příběhů poskytuje řadu praktických rad, například ohledně akvizic, zavádění metodiky OKR nebo vlivu datové analýzy na rozvoj firmy. Neocení je pouze vrcholoví manažeři, ale všichni, kteří chtějí úspěšně (u)řídit růst svého podnikání, projektu či týmu.


    V knize se mimo jiné dozvíte:
    - Díky čemu Heureka obstála v konkurenci mezinárodních gigantů a během jediné dekády zdesetinásobila své příjmy.
    - Firemní kultura nevzniká sama, ale shora, a CEO za ni nese plnou odpovědnost.
    - Hromadné propouštění může být pro firmu ozdravné, i když se jí daří.
    - Zaměstnanci neodcházejí kvůli penězům, ale kvůli šéfům – kvalitní lídr rozhoduje o jejich setrvání víc než mzda.
    - Dlouhodobá strategie se nesmí stavět na zisku – skutečný kompas růstu představují metriky zaměřené na zákazníka.

    Tato kniha vám ušetří spoustu přešlapů, které už autor udělal za vás.


    O autorovi

    Tomáš Braverman se zviditelnil zejména jako generální ředitel Heureka.cz. Nyní působí jako CEO Slevomat Group a nezávislý konzultant. Svým klientům pomáhá se škálováním a rozvojem digitálního podnikání. Věnuje se rovněž tvorbě podcastu, do kterého zve významné osobnosti podnikatelského prostředí. Se svou ženou a dvěma dětmi žije v Praze.

    Parametr Hodnota
    Autor Tomáš Braverman
    Překlad -
    Rozměry 148 × 210 mm
    Datum vydání 6.10.2025
    Počet stran 256
    Typ vazby pevná
    Přílohy -
    Barva černobílá
    ISBN tištěné knihy 978-80-7555-285-3
    EAN 9788075552853
    Katalogové číslo ZME1283
    Vydavatel Jan Melvil Publishing

    Úspěšně jste si rezervovali produkt:

    Parametr Hodnota
    Autor Tomáš Braverman
    Překlad -
    Rozměry 148 × 210 mm
    Datum vydání 6.10.2025
    Počet stran 256
    Typ vazby pevná
    Přílohy -
    Barva černobílá
    ISBN tištěné knihy 978-80-7555-285-3
    EAN 9788075552853
    Katalogové číslo ZME1283
    Vydavatel Jan Melvil Publishing

    Úspěšně jste si rezervovali produkt:


    Otevíráte stránku v nepodporovaném prohlížeči!

    Prosím otevřete si jej v GOOGLE CHROME.