Máme pro Vás EXTRA SLEVU -10 % na všechny knižní tituly! Zadejte do košíku kód: PRESS10 (platí do 16. 6. 2024)
  • Skladem

Webcopywriting pro samouky a To nejlepší z Nejlepšího copywritera

  • Skladem
Obsah balíčku
  • Webcopywriting pro samouky
  • To nejlepší z Nejlepšího copywritera
  • Kdy knihy expedujeme?
    448 Kč
    -
    +

    Z internetové lamy svým vlastním copywriterem (snadno a rychle).

    Nemáte vystudovaný marketing a nikdy jste nepracovali v internetové agentuře? To ještě neznamená, že byste tvorbu webových textů nemohli vzít do vlastních rukou! Webcopywriting pro samouky je kniha napsaná tak, aby jí rozuměla každá internetová lama. S její pomocí si vybudujete přesvědčivou internetovou identitu, připravíte strategii pro webový obsah a napíšete produktové texty, které budou zákazníkům dávat smysl. Co víc potřebujete k podnikání v éře internetu? Jen kvalitní produkt, trochu odvahy a chuť komunikovat s lidmi. Všechno ostatní přijde samo.

    Webový copywriter a kreativec Pavel Šenkapoun zúročil své zkušenosti s psaním textů na zakázku a vytvořil knihu, která je v mnoha ohledech jedinečná. Svým osobitým stylem popisuje, co si před psaním textů na web a budováním svojí značky rozmyslet, jak zformulovat prodejní argumenty, zvolit cílovou skupinu, jak napsat headline nebo také, jaká by měla být správná struktura vašeho webu.


    ---

    Od začátku roku 2014 vycházejí na blogu Nejlepší copywriter články o psaní, českém jazyce, podnikání, marketingu a osobnostním rozvoji. Obsahují velké množství praktických rad, jak zvýšit přesvědčivost, čtivost, údernost, jazykovou úroveň i plynulost textů a jak pracovat na své online propagaci. Zároveň boří řadu stereotypů spojených s reklamou a digitálním obsahem a snaží se hledat odpovědi i na hlubší otázky související s duševním zdravím, estetikou a spiritualitou. Blog se vyznačuje osobitým stylem založeným na ironii, humoru a jazykovém bohatství, díky kterým si jej oblíbily tisíce čtenářů. Tato kniha představuje výběr z blogových příspěvků, které se na Nejlepším copywriterovi dočkaly největšího ohlasu.

      V knize např. najdete:
    • Úvod do copyanalýzy vol. 1: Proč je důležité objevit vlastní styl
    • Jak dělat copywriting, aby se o vás zákazníci poprali
    • Proč se copywriteři netěší na Vánoce aneb 14 zastavení na vánoční křížové cestě kreativcově
    • Děkovat jako Mark Zuckerberg. Dělat marketing jako Facebook
    • Ať hodí kamenem, kdo nikdy nenapsal „viz“ s tečkou, aneb Když chytří lidé dělají hloupé chyby
    • 10 jazykových jevů, které vás přesvědčí, že česky možná zas až tak perfektně neumíte
    • Proč je důležité psát texty bez klišé a jak z průměrného textu udělat text přinejmenším příjemný
    • Základní kámen všech vašich vítězství? Umění prohrávat
    • Péče o duši v časech Instagramu

    Pavel si doménu nejlepsicopywriter.cz zaregistroval, když mu bylo 33 let. Do té doby dělal všechno možné. Vystudoval filozofii a bohemistiku, stal se doktorem přes texty, psal písničky a hrál v řadě rockových skupin. Živil se jako editor knih, pomocný dělník na stavbě, skladník, překladatel, výzkumný pracovník, univerzitní pedagog, středoškolský učitel češtiny a vedoucí kytarového kroužku. Postupně se tým okolo Nejlepšího copywritera rozšířil o několik snílků a kreativců a spolu založili agenturu Logos. Tvoří texty všeho druhu – články, inzeráty, firemní slogany; navrhují strategie – obsahové, brandové, marketingové; a k tomu mohou připojit návrh brandu nebo webu. Díky své neotřelosti a lidskému přístupu získali řadu stálých klientů a obrací se na ně firmy i jednotlivci ze všech odvětví.

    „Skvělý osobní a profesionální přístup! Logos za námi dojel přímo do pivovaru a zaškolil tým na copywriting, čímž nám nastartoval super copy pro e-shop. Navíc pokud nám občas chybí inspirace, neváháme se na ně obrátit a vždy perfektně poradí.“ —Plzeňský Prazdroj

    Mohlo by se Vám líbit:

    Pište čtivě a srozumitelně
    Pište čtivě a srozumitelně
    Dalibor Behún, Petr Behún
    360 Kč400 Kč
    Webcopywriting pro samouky
    Webcopywriting pro samouky
    Pavel Šenkapoun
    215 Kč329 Kč
    Pište čtivě a srozumitelně e-kniha
    Pište čtivě a srozumitelně e-kniha
    Dalibor Behún, Petr Behún
    252 Kč280 Kč
    Jazykové jednohubky e-kniha
    149 Kč249 Kč
    Hacknutá čeština
    Hacknutá čeština
    Michal Škrabal, Martin Kavka
    314 Kč349 Kč

    Více o knize

    Z internetové lamy svým vlastním copywriterem (snadno a rychle).

    Nemáte vystudovaný marketing a nikdy jste nepracovali v internetové agentuře? To ještě neznamená, že byste tvorbu webových textů nemohli vzít do vlastních rukou! Webcopywriting pro samouky je kniha napsaná tak, aby jí rozuměla každá internetová lama. S její pomocí si vybudujete přesvědčivou internetovou identitu, připravíte strategii pro webový obsah a napíšete produktové texty, které budou zákazníkům dávat smysl. Co víc potřebujete k podnikání v éře internetu? Jen kvalitní produkt, trochu odvahy a chuť komunikovat s lidmi. Všechno ostatní přijde samo.

    Webový copywriter a kreativec Pavel Šenkapoun zúročil své zkušenosti s psaním textů na zakázku a vytvořil knihu, která je v mnoha ohledech jedinečná. Svým osobitým stylem popisuje, co si před psaním textů na web a budováním svojí značky rozmyslet, jak zformulovat prodejní argumenty, zvolit cílovou skupinu, jak napsat headline nebo také, jaká by měla být správná struktura vašeho webu.


    ---

    Od začátku roku 2014 vycházejí na blogu Nejlepší copywriter články o psaní, českém jazyce, podnikání, marketingu a osobnostním rozvoji. Obsahují velké množství praktických rad, jak zvýšit přesvědčivost, čtivost, údernost, jazykovou úroveň i plynulost textů a jak pracovat na své online propagaci. Zároveň boří řadu stereotypů spojených s reklamou a digitálním obsahem a snaží se hledat odpovědi i na hlubší otázky související s duševním zdravím, estetikou a spiritualitou. Blog se vyznačuje osobitým stylem založeným na ironii, humoru a jazykovém bohatství, díky kterým si jej oblíbily tisíce čtenářů. Tato kniha představuje výběr z blogových příspěvků, které se na Nejlepším copywriterovi dočkaly největšího ohlasu.

      V knize např. najdete:
    • Úvod do copyanalýzy vol. 1: Proč je důležité objevit vlastní styl
    • Jak dělat copywriting, aby se o vás zákazníci poprali
    • Proč se copywriteři netěší na Vánoce aneb 14 zastavení na vánoční křížové cestě kreativcově
    • Děkovat jako Mark Zuckerberg. Dělat marketing jako Facebook
    • Ať hodí kamenem, kdo nikdy nenapsal „viz“ s tečkou, aneb Když chytří lidé dělají hloupé chyby
    • 10 jazykových jevů, které vás přesvědčí, že česky možná zas až tak perfektně neumíte
    • Proč je důležité psát texty bez klišé a jak z průměrného textu udělat text přinejmenším příjemný
    • Základní kámen všech vašich vítězství? Umění prohrávat
    • Péče o duši v časech Instagramu

    Pavel si doménu nejlepsicopywriter.cz zaregistroval, když mu bylo 33 let. Do té doby dělal všechno možné. Vystudoval filozofii a bohemistiku, stal se doktorem přes texty, psal písničky a hrál v řadě rockových skupin. Živil se jako editor knih, pomocný dělník na stavbě, skladník, překladatel, výzkumný pracovník, univerzitní pedagog, středoškolský učitel češtiny a vedoucí kytarového kroužku. Postupně se tým okolo Nejlepšího copywritera rozšířil o několik snílků a kreativců a spolu založili agenturu Logos. Tvoří texty všeho druhu – články, inzeráty, firemní slogany; navrhují strategie – obsahové, brandové, marketingové; a k tomu mohou připojit návrh brandu nebo webu. Díky své neotřelosti a lidskému přístupu získali řadu stálých klientů a obrací se na ně firmy i jednotlivci ze všech odvětví.

    „Skvělý osobní a profesionální přístup! Logos za námi dojel přímo do pivovaru a zaškolil tým na copywriting, čímž nám nastartoval super copy pro e-shop. Navíc pokud nám občas chybí inspirace, neváháme se na ně obrátit a vždy perfektně poradí.“ —Plzeňský Prazdroj

    Parametr Hodnota
    Autor Pavel Šenkapoun
    Překlad -
    Rozměry 168 x 230 mm
    Datum vydání 2022, 2015
    Počet stran 224 a 208 stran
    Typ vazby brožovaná
    Přílohy -
    Barva -
    ISBN tištěné knihy -
    EAN
    Katalogové číslo ZRB070
    Vydavatel Zoner Press

    Úspěšně jste si rezervovali produkt:

    Parametr Hodnota
    Autor Pavel Šenkapoun
    Překlad -
    Rozměry 168 x 230 mm
    Datum vydání 2022, 2015
    Počet stran 224 a 208 stran
    Typ vazby brožovaná
    Přílohy -
    Barva -
    ISBN tištěné knihy -
    EAN
    Katalogové číslo ZRB070
    Vydavatel Zoner Press

    Úspěšně jste si rezervovali produkt:


    Otevíráte stránku v nepodporovaném prohlížeči!

    Prosím otevřete si jej v GOOGLE CHROME.